Raport SEO 2015, któremu patronuje redakcja MarketingLink, pozwala na sprawdzenie, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.
Raport SEO 2015, któremu patronuje redakcja MarketingLink, pozwala na sprawdzenie, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google.
O czym tak naprawdę jest raport? “Założeniem projektu „Raport SEO 2015 – liderzy swoich branż” było wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Dane zostały zebrane z każdego miesiąca 2015 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży był średni szacunkowy ruch z wyników naturalnych Google.”
Przygotowanie raportu było możliwe dzięki danym zebranym przez system Semstorm, który ułatwia śledzenie działania serwisów w aspekcie marketingu w wyszukiwarkach.