Wczoraj Facebook wprowadził do życia nowy program, którego szczególnym celem jest wprowadzenie rozwiązań dla małych firm i biznesów. Z pomocą platformy AdRoll, zajmującą się retargetowaniem oraz Constant Contact, firma chce oferować swoje rozwiązania dla małych i lokalmych firm, które mogą być również wykorzystywane w celu kampanii na Facebooku.

Steve Irvine, globalny szef Programu Marketingowego dla partnerów podkreślił, że “Większość z 2,5 mln aktywnych reklamodawców Facebooka to małe firmy. Mamy silne przekonanie, że istnieje wiele możliwości do rozszerzenia relacji z małych i średnich firm.”

Z nowym partnerstwem, Facebook może “spotkać się” z klientami sektora MŚP na platformach, których używali oni do tej pory, bez potrzeby tworzenia nowych. Zarówno AdRoll jak i Constant Contact mają stałych klientów biznesowych, z kolei Facebook pozwoli na rozszerzenie tej sieci w mediach społecznościowych. “Małe firmy będą mogły wprowadzać swoje kampanie e-mailowe na Facebooku” – dodał Irving. Kampanie reklamowe na Facebooku dla małych firm będą o tyle łatwiejsze, że firmy te już w większości są na platformie.

Póki co, działania Facebooka, koncentrują się na dostawcach, mających własne technologie i mogących realnie wesprzeć sektor MŚP nie tylko poprzez produkty, ale i edukację. Irvine twierdzi, że jego zespół jest obecnie w fazie przygotowań do pogłębienia swojej oferty w ramach retargetingu oraz mailingu, a także do rozszerzenia jej na inne obszary.

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu