3 narzędzia dla event managerów, które warto poznać

fot. © Halfpoint - bank zdjęć Fotolia.com

fot. © Halfpoint - bank zdjęć Fotolia.com

Orgaznizacja eventów czy konferencji to nie lada wyzwanie. Efekt końcowy zależy od ogromnej ilości czynników, począwszy od odpowiedniej komunikacji z zespołem pracowników przez profesjonalną obsługę gości – zarówno przed, w trakcie jak i po evencie, po odpowiednią promocję wydarzenia. Na pomoc event managerom przychodzą nowe technologie.

Na rynku powstaje coraz więcej platform i aplikacji wspomagających profesjonalną obsługę imprez. Pozwalają one na stworzenie przestrzeni dla interaktywnego kontaktu z uczestnikami wydarzenia i aktualizowaniu na bieżąco informacji o imprezie. Ułatwiają także nawiązywanie kontaktów między uczestnikami, ale także z prelegentami czy organizatorami spotkania. Pomagają w dotarciu, poznaniu i poruszaniu się po miejscu gdzie odbywa się event. Są również znakomitym sposobem na wypromowanie wydarzenia. Oto kilka propozycji, które mogą ułatwić i urozmaicić pracę organizatorów dużych imprez.

Event Manager

Platforma służy do generowania własnych aplikacji mobilnych. Zarówno na sprzęty z systemem iOS jak i urządzenia z systemem Android. Aplikacje te mają oczywiście wesprzeć komunikację z uczestnikami organizowanego wydarzenia. Event managerowie otrzymują spory zestaw modułów, które mogą dowolnie dostosowywać i personalizować, poprzez dodanie loga firmy i indywidualnej szaty graficznej. Wśród modułów dostępne są takie elementy jak program wydarzenia, mapy, bazy partnerów, prelegentów czy wystawców, galeria zdjęć i wiele więcej. Dzięki korzystaniu z tej platformy organizatorzy mogą precyzyjnie dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów, zbierać opinie uczestników imprez, poprzez badania ankietowe czy też organizować konkursy interaktywne. Możliwe jest również zarządzanie powierzchnią reklamową, co może przełożyć się na dodatkowe zyski dla firmy. Uczestnicy eventu, dzięki platformie zyskują dostęp do aktualnych i bezpośrednich informacji o wydarzeniu, materiałów zdjęciowych i wideo czy też mają możliwość wyrażania swojego zdania z poziomu telefonu komórkowego. Aplikacja dostępna jest w czterech wersjach językowych w tym oczywiście polskim. Jednak za te wszystkie możliwości trzeba zapłacić i to kilka tysięcy złotych.

Więcej o aplikacji

Attendify

To nieco tańsza, ale za to mniej rozbudowana, niż Event Manager, platforma do tworzenia aplikacji eventowych na iOS oraz Android. Wcześniej funkcjonująca pod nazwą KitApps. Jak działa? Poprzez specjalny kreator aplikacji należy wybrać interesujące elementy – rodzaj aplikacji, wygląd, loga oraz content w postaci treści i zdjęć. Następnie eksperci Attendify po zaakceptowaniu i sprawdzeniu poprawności wypełnionego formularza, stworzą specjalną aplikację. Według zapewnień firmy proces stworzenia dedykowanego produktu nie potrwa dłużej niż 8 dni. Następnie specjaliści mogą wspomóc organizatorów wydarzenia w jego promocji, gdy wyląduje już w sklepach z aplikacjami.
Więcej o aplikacji

GCBeVENT

To: po pierwsze – bezpłatna, po drugie – polska, po trzecie – ograniczona do wydarzeń organizowanych w Gdańsku i okolicach, aplikacja eventowa. Można ją dostosować do potrzeb dowolnego wydarzenia, zarówno konferencji jak i targów czy warsztatów. Dzięki aplikacji uczestnicy mają dostęp do agendy spotkania, listy prelegentów, map czy transferów komunikacyjnych. Dodatkowo poprzez aplikację istnieje możliwość tworzenia konkursów interaktywnych czy też ankiet. Aplikacja jest dostępna w dwóch wersjach językowych – polskim i angielskim oraz w czterech systemach operacyjnych – iOS, Android, Blackberry i Windows Phone.

Więcej o aplikacji


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.