Kwestią czasu było tak naprawdę rozpoczęcie bezpośredniej sprzedaży na Instagramie i uczynienie go jednym z najpotężniejszych narzędzi branży e-commerce. Od teraz dzięki projektowi LikeAndBuy.It możecie przełożyć zaangażowanie Waszych obserwatorów na faktyczne zwiększenie obrotów Waszej firmy.

Ogromny potencjał i spory problem do rozwiązania

Oczywistym jest, że wartość Instagrama z dnia na dzień wzrasta, podobnie jak jego wpływ i pozycja na tle innych platform społecznościowych. Potencjał w Instagramie dostrzegło już mnóstwo firm, a zaangażowanie użytkowników jest tam dużo większe niż na Facebooku, Twitterze czy Snapchatcie. Jedynym problemem, który odbijał się zarówno na samych użytkownikach jak i właścicielach marek był brak możliwości powiązania zachowań użytkowników z monetyzacją instagramowego profilu. Do teraz.

http://likeandbuy.it/pl
http://likeandbuy.it/pl

No more shopping drama

Aby rozwiązać ten problem Instagrama, który do tej pory niby zwiększał obroty marek, ale tak naprawdę nie skracał użytkownikom ścieżki kupna, trójka pasjonatów branży e-commerce oraz social media, mająca doświadczenie zawodowe w tej branży, postanowiła stworzyć usługę LikeAndBuy.It.

http://likeandbuy.it/pl
http://likeandbuy.it/pl

LikeAndBuy.It to narzędzie, będące ścieżką prowadzącą użytkowników bezpośrednio do produktu, który chcą kupić. Cały myk polega na dodaniu do profilu na Instagramie spersonalizowanego linka zakupu. Klientowi, który kliknie w link, zostanie wyświetlone zestawienie wszystkich zakupowych zdjęć, a następnie zostanie przekierowany bezpośrednio do sklepu na stronę produktu, w efekcie czego zakupu można dokonać poprzez jedno kliknięcie.

Inteligentny newsletter

Mail-to-Buy to funkcja, zapobiegająca tak często pojawiających się pytań „gdzie mogę to kupić?” pod zdjęciami. Użytkownik, który polubi dane zdjęcie, otrzyma spersonalizowany newsletter na temat interesującego go produktu, a następnie bezpośrednio będzie mógł przejść do sklepu online i dokonać zakupu.

Efekty działań LikeAndBuy.It można monitorować w panelu administracyjnym, a twórcy narzędzia zapewniają, że nie ingerują w system sklepowy, zapewniając tym samym bezpieczeństwo dla właścicieli firm. Co ciekawe, jedną z marek, które już zaufały LikeAndBuy.It jest Local Heros, polski młodzieżowy brand, którego ubrania miała na sobie m.in. Rihanna, a którego mimo to nie ominął problem sprzedaży na Instagramie.

http://likeandbuy.it/pl
http://likeandbuy.it/pl

A co jeśli nie chcę kupić?

LikeAndBuy.It to poniekąd rewolucyjne narzędzie, które przyczyni się do zwiększenia obrotów firmy dzięki Instagramowi i bez wątpienia jest to narzędzie, którego wiele marek, ale i użytkowników poszukiwało i pożądało od dawna. Jako followerka wielu marek na Instagramie uważam, że z jednej strony to naprawdę świetny i ułatwiający życie pomysł, ale z drugiej myślę sobie, że to już trochę koniec tego co najbardziej lubiłam w Instagramie – ciekawych zdjęć i oryginalnych ujęć. Odnoszę wrażenie, że powiązanie Instagrama ze sprzedażą oznacza, że każdy mój gest i wyraz aprobaty dla marki czy konkretnego produktu będzie równał się dostawaniem mnóstwa spersonalizowanych wiadomości, linków do sklepu online i galerią produktów, które koniecznie muszę mieć. Czy to znaczy, że już nikt z nas nie będzie mógł najzwyczajniej w świecie polubić zdjęcia bez żadnych związków przyczynowo-skutkowych? Jeśli tak, będę za tym bardzo tęsknić.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu