Czym jest brand journalism i dlaczego jest taki ważny? Odpowiedzi na te pytania szukajcie w ebooku “Content Standard” o brand journalismie, którego wydawcą jest ContentHouse, a patronem MarketingLink.

Opowiedzenie historii wokół marki, powinno być zawsze jednym z priorytetów dla każdego marketingowca. Nie jest to jednak łatwe, a tworzenie wartościowego i angażującego contentu oraz optymalizacja wydatków budżetowych, to tylko nieliczne z aspektów, o które należy dbać. Pytań na te i inne kwestie związane z brand journalismem wciąż pojawia się więcej, stąd wydanie ebooka poświęconego właśnie tym zagadnieniom.

Brand journalism nową erą PR?

Brand journalism to tak naprawdę Nowy PR, który kreuje dziennikarski sposób myślenia o komunikacji. W efekcie pozwala zamienić tradycyjne i do bólu klasyczne myślenie o PR – jednostronne i angażujące w nikłym stopniu konsumenta, w działania precyzyjnie wymierzone, angażujące, wciągające w wir narracji, którą kreuje marka – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director, ContentHouse, wydawca e-booka.

W publikacji znaleźć można zestaw narzędzi do brand journalismu, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności działań, komentarze ekspertów branżowych oraz prognozy dotyczące brand journalismu w 2016. Redakcja wybrała inspirujące kampanie z rynku polskiego i zagranicznego, m. in. takich marek jak McDonald’s, Disney, Red Bull czy Allegro.

E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/

Standardy dobrego contentu

„Content Standard” to cykl e-booków, wyznaczających standardy skutecznych działań content marketingowych, opierających się o najnowsze trendy, opinie marketingowych ekspertów oraz benchmarki najlepszych polskich i zagranicznych kampanii.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu