Spotify nie tylko jest platformą oferującą miliony piosenek. Jest również doskonałym kanałem komunikacyjnym pomiędzy marką i jej odbiorcami. Spotify wprowadza rozszerzenie jednego z najpopularniejszych formatów w serwisie, a w przyszłości planuje dodać więcej kategorii użytkowników w celu lepszego stargetowania odbiorców. 

“Witaj ponownie”

www.brandsnews.spotify.com
www.brandsnews.spotify.com

Spotify wprowadza rozszerzenie jednego z najpopularniejszych formatów w serwisie, czyli Nakładki, będącej reklamą typu „witaj ponownie”. Reklama będzie wyświetlana w sytuacji, kiedy użytkownik powróci do aplikacji w trakcie angażujących sesji muzycznych, gwarantując reklamodawcom 100% widoczność. Do tej pory format dostępny był tylko za pośrednictwem komputerów – od teraz będzie również dostępny na urządzeniach mobilnych. Dzięki zaprezentowanemu rozszerzeniu formatu Nakładka oraz połączeniu z oferowanymi przez Spotify narzędziami do targetowania, marki będą mogły trafić ze swoim komunikatem reklamowym do jeszcze bardziej dopasowanej grupy odbiorców.

W przyszłości

Spotify wprowadza również zmianę w Spotify Targeting. Na razie dotyczy ona jedynie terenu Stanów Zjednoczonych, ale platforma planuje rozszerzyć działalność na pozostałe rynki, jeszcze w tym roku. W USA Spotify dodał, aż 100 kategorii typu – Moviegoers, Car Buyers, Luxury Shoppers, and Sports Fans. Da to możliwość lepszego określenia docelowej grupy odbiorców podczas przeprowadzania kampanii reklamowych.

Mobilna muzyka

Wprowadzenie aktualizacji to odpowiedź na zmieniające się preferencje korzystania ze Spotify przez fanów muzyki z całego świata – około 65% wszystkich odtworzeń w serwisie pochodzi z urządzeń mobilnych, a ponad 80% użytkowników słucha muzyki w serwisie kilka razy w tygodniu* (*dane globalne).

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu