Cyfryzacja w cenie

Chociaż wydatki na reklamę i marketing cyfrowy w ostatnich miesiącach spadły, wszystko wskazuje na to, że ma się on całkiem dobrze. Raport Digital Advertising and Marketing – Global Market Trajectory & Analytics wykazał bowiem, że do roku 2026, wartość rynku reklamy i digital marketingu wyniesie ponad 786 miliardów dolarów. Jak szacują autorzy raportu, za taki stan rzeczy może odpowiadać ogromny wzrost zainteresowania użytkowników treściami online. Tym samym, wygenerował się olbrzymi ruch, dający firmom możliwość utrzymania zaangażowania wśród odbiorców. A wszystko, czego potrzebowali marketerzy, to jedynie inicjatywa.

Marketing cyfrowy a pandemia

Faktem jest, że podczas pandemii znacznie spadły wydatki na marketing cyfrowy. Natomiast dostępne budżety były kierowane właśnie na inicjatywy. Co ciekawe, reklamodawcy zaczęli odnotowywać również wyższe zwroty z inwestycji, ze względu na mniejszą konkurencję, w związku z powierzchnią reklamową. Pandemia zatem sprawiła, że te firmy, które wcześniej zainwestowały mniej, ponownie przyglądają się poczynaniom marketingu cyfrowego. Co jest doskonale widoczne po reklamach PPC i reklamach display. 

Czy zatem potrzeba więcej dowodów na to, że digital marketing jest czymś istotnym i pomocnym, zwłaszcza dla mniejszych i średnich firm? Jeżeli tak, zachęcamy do zapoznania się z całym raportem, który znajdziecie klikając TU

Zobacz także: Jak zmieniał się digital marketing na przestrzeni ostatnich 20 lat?


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu