Marka Nivea po raz kolejny zaskakuje ciekawą kampanią reklamową wykorzystującą mobilny gadżet. Do popularnej brazylijskiej gazety dołączono opaskę z mobilnym nadajnikiem, co ma pomóc rodzicom zachować kontrolę nad rozbieganymi dziećmi.

Tak zwane technologie ubieralne stają się coraz bardziej popularne i coraz powszechniejsze. Nivea udowodniło, że może to być całkiem tani nabytek a przy tym świetna reklama.

Jak to działa?

Mieszkańcy brazylijskich plaż mogli znaleźć w jednej z gazet bransoletkę Nivea, której zadaniem była ochrona dzieci przed zbytnim oddaleniem się. Wystarczy bowiem założyć dziecku bransoletkę, następnie sparować ją ze swoim smartfonem za pośrednictwem aplikacji Nivea Sun Kids. W ten sposób będziemy mogli na radarze telefonu obserwować, gdzie znajduje się aktualnie pociecha. Co więcej, możemy ustawić specjalny sygnał alarmowy, gdy znajdzie się ona zbyt daleko od wyznaczonej przez nas strefy. Możliwości bransoletki prezentuje poniższy filmik:

Kampania ma na celu reklamę nowego produktu Sun Kids. W nawiązaniu do właściwości kosmetyku, który stanowi ochronę przed słońcem, tak samo bransoletka ma pomóc w opiece nad pełnymi energii dzieciakami.

Ładowarka słoneczna

Nivea po raz kolejny pokazuje się jako kreator ciekawych i przełomowych trendów marketingowych. Rok temu również w Brazylii dołączono do gazet panel słoneczny z wejściem USB, którym można było załadować swój telefon na plaży. Kampania ta została doceniona i przyznano jej prestiżowe nagrody w kategorii reklam mobilnych (w tym The Cannes Mobile Lion 2013). A ładowarki – chociaż nie były może najwyższej jakości – udowodniły, że proste rozwiązania są na wyciągnięcie ręki i wcale nie kosztują tak dużo, jak mogłoby się wydawać. Wystarczy tylko mieć naprawdę dobry pomysł.

W Brazylii takie wynalazki sprawdziły się wyjątkowo dobrze. Ciekawe, czy doczekamy się kiedyś takich gratisów w Polsce. Póki co, inne interesujące reklamy mobilne znajdziecie tutaj.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu