Dlaczego warto posłać pracownika na konferencję marketingową taką jak FMZ?

źródło: materiały od organizatora

Czy szkolenie pracowników to strata czasu i pieniędzy? Tego dowodziłyby badania McKinsey&Co, międzynarodowej spółki zajmującej się doradztwem w dziedzinie zarządzania strategicznego. Jednak sęk w tym, że to nie szkolenia czy konferencje w ogólności są nieprzydatne – to źle wybrane wydarzenia nie przynoszą oczekiwanych efektów.

Według raportu McKinsey&CO tylko 25% uczestników potwierdza, że wiedzę ze szkoleń wykorzystało w codziennej pracy. Za wynik ten odpowiada zły dobór szkoleń. Podstawą jest więc wybranie takiego eventu, który będzie „spinał się” ze strategią Twojej firmy. Dlatego też przedstawiamy dziś 5 korzyści z wydelegowania pracowników na Forum Marketingu Zintegrowanego. Ta lista pomoże Ci ocenić, czy FMZ jest wydarzeniem, które korzystnie wpłynie na Twoją markę, i czy odpowiada Twojej strategii employer brandingowej.

5 powodów, by wysłać pracowników na FMZ

1. Zwycięskie case’y Golden Arrow

Aż 5 z 16 prezentacji na Forum Marketingu Zintegrowanego poświęcone jest zwycięskim case studies nagrodzonym w prestiżowym konkursie Golden Arrow 2019. W jednym miejscu zebraliśmy takich gigantów jak IKEA, Nestle Professional, United Partners, H2H.tech i PepsiCo. Od kogo się uczyć, jeśli nie od najlepszych?

2. Jakość prezentacji potwierdzona przez Radę Programową

O tym, kto wystąpi na Forum Marketingu Zintegrowanego, decyduje Rada Programowa. Należą do niej specjaliści branży marketingowej – w tym roku przewodniczy im Weronika Szwarc-Bronikowska z Media People. Rada wybiera prezentacje na podstawie szczegółowych briefów przysłanych przez prelegentów. To pozwala ocenić merytoryczną wartość wystąpień. Twoi pracownicy nie zobaczą tu tych samych twarzy, co na innych konferencjach.

3. Jasna informacja o tym, czego nauczą się Twoi pracownicy

Nie kupujesz kota w worku – nim zdecydujesz się na wysłanie swojego zespołu na FMZ, możesz sprawdzić, czego dokładnie nauczy się podczas konferencji. Prelegenci podzielili się z nami swoimi lessons learned – znajdziesz je wszystkie w programie.

4. Niekonwencjonalny networking

FMZ nie obejdzie się bez integracji. Jednak networking, jaki zaplanowaliśmy, ma niewiele wspólnego z kurtuazyjnymi rozmowami czy zdawkową wymianą wizytówek. Twoi pracownicy mają szansę wziąć tu udział w networkingowej grze szkoleniowej. Nie tylko poznają innych marketerów, ale też od razu zobaczą, jak pracują Wasi potencjalni partnerzy – w tym jak radzą sobie z emocjami i jak działają pod presją czasu. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj: https://fmz.smb.pl/the-tree-of-life-na-fmz/

5. Wstęp na cykliczne śniadania biznesowe po konferencji

W cenie biletu na FMZ Twoi pracownicy otrzymują nie tylko wstęp na oba dni konferencji (5 i 6 listopada 2019). Wejściówka uprawnia też do udziału w cyklicznych marketingowych spotkaniach biznesowych Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Oznacza to regularną porcję świeżej, branżowej wiedzy.

To coś dla Twojej firmy? Bilety na 11. Forum Marketingu znajdziesz tutaj: https://fmz.smb.pl/kup-bilety/

Marketinglink jest patronem medialnym wydarzenia.



Polecamy tę konferencję

Akademia Marketingu: (Z)mierz się z content marketingiem



Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.