Merlin, Allegro, Praktiker, Megastore, Pizza Portal, Fly.pl, Conrad Electronic, Nokaut, dostawcy rozwiązań i usług dedykowanych właścicielom sklepów m.in. Adobe, Google, Przelewy24, Trusted Shops, Unity Group, Divante – z takimi firmami spotkają się uczestnicy tego wydarzenia.
Podczas konferencji nie zabraknie tematów ważnych dla polskiej branży ecommerce -przedstawiciele Komitetu Założycielskiego e-Izby będą dyskutowali o wyzwaniach i barierach rozwoju handlu elektronicznego w Polsce w specjalnym panelu prowadzonym przez Grzegorza Wójcika prezesa Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej.
Podczas konferencji zostaną przedstawione najnowsze analizy dotyczące wartości polskiego rynku ecommerce, które przedstawi Marcin Jędrzejewski z The Boston Consulting Group (Gość e-Izby) oraz preferencji zakupowych Polaków, najpopularniejszych kategorii produktów i sklepów- dane pochodzące z Raportu Gemius dla e-Commerce Polska zaprezentuje Wojciech Żbikowski z Gemius Polska. Jak sklepy mogą wykorzystać najnowszy produkt Google -Google Shooping do skuteczniejszych i efektywniejszych działań, co na rynku zmieni wprowadzenie tego produktu przez Google? – to niektóre z zagadnień , które poruszy w prezentacji Rizwan Syed z Adobe.
Pierwszy dzień konferencji to również wystąpienia poświęcone nowatorskim modelom biznesowym oraz sprawdzonym i skutecznym strategiom w branży ecommerce. W tym bloku wystąpi Bartłomiej Gola SpeedUp Venture Capital Group, Krzysztof Murzyn Grupa Unity wraz z Tomaszem Podsiadły Megastore. O światowym miliardowym biznesie e-commerce‘owy zbudowanym na lokalnych mikro biznesach opowie Lech Kaniuk PizzaPortal.pl, Delivery Hero.
– Ecommerce Trends 2013 to konferencja, której program odpowiada na konkretne potrzeby właścicieli sklepów. Po wielu rozmowach z właścicielami sklepów uznaliśmy, że warto w trochę inny niż zwykle sposób przedstawić niektóre tematy. Dlatego, też w programie konferencji znalazło się wiele wystąpień, przedstawiających najlepsze praktyki w formie zbioru porad z zakresu konwersji , emailingu, generowania leadów, kampanii i narzędzi Google, usability, analityki czy outsourcingu – mówi Dariusz Sokołowski, co founder NoNoobs.pl.
W drugim dniu konferencji (28 lutego) Ecommerce Trends 2013 swoją inaugurację będzie miała Szkoła e-Commerce Polska, projekt edukacyjny powstającej e-Izby – Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska. Uczestnicy warsztatów 28 lutego dowiedzą się m.in. jak skutecznie generować ruch w sklepie internetowym, jak zachęcić użytkownika do zakupu a klienta do ponownego skorzystania z usług e-sklepu.
Program konferencji:
www.ecommercetrends.pl/program
Rejestracja uczestników:
www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje
Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska 28.02. w trakcie konferencji Ecommerce Trends 2013:
www.ecommercetrends.pl/warsztaty
Patronat nad konferencją sprawuje Social Press.
Autor artykułu: Grzegorz Miłkowski
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!