Jak wykorzystać możliwości VR w marketingu?

fot. materiały prasowe

fot. materiały prasowe

Już 22-23 lutego, podczas Mobile-IT – Targów Rozwiązań IT, Urządzeń Mobilnych i E-commerce w Krakowie, dowiemy się jak wykorzystać nowe technologie i wirtualną rzeczywistość w działaniach promocyjnych. 

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu? Poodów jest wiele, co najmniej tyle, ile palców u dłoni. Jest to jedyne w Polce wydarzenie, które łączy 3 sektory: IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych. Co więcej, Targi pozwalają zaprezentować swoją ofertę 1500 potencjalnym klientom i jest to także platforma networkingowa do wymiany doświadczeń z ekspertami. Zwiedzający mogą przyjrzeć się firmom oferującym usługi i wybrać najlepszą dla siebie. Dowiemy się jak wykorzystać technologie i wirtualną rzeczywistość w promocji. Zarówno programiści, projektanci aplikacji mobilnych, poszukiwacze nowoczesnych rozwiązań dla rozwoju firmy, jak i zainteresowani dronami i wykorzystaniem VR w marketingu znajdą coś dla siebie.

Bezpieczeństwo przede wszystkim

Wielokrotnie zasłyszane historie na temat namierzania kogoś przez Internet, kradzieży danych i zawirusowaniu komputerów w firmach, czy tych o utracie pieniędzy na produkty, które nigdy nie dotarły do Klienta, skłaniają do zwracania większej uwagi na odpowiednie zachowania w sieci. Na Targach Mobile-IT Mateusz Biliński z Niebezpiecznik.pl opowie jak zahartować się przed niebezpiecznym zachowaniem w mobilnym świecie. Bezpieczeństwo w sieci będzie bowiem jednym z tematów bezpłatnych seminariów workShops. W ramach tych wykładów zwiedzający będą mogli wysłuchać ponad 40 prelekcji prowadzonych przez ekspertów i praktyków z branży.

Dronem w smog

Drony coraz częściej towarzyszą nam w codziennym życiu pełniąc nie tylko funkcję mobilnych kamer. Roboty ratują życie pełniąc na przykład znaczącą rolę w transporcie medycznym, inne natomiast potrafią rozpędzać smog, który jest kluczowym problemem dużych miast. Dla pasjonatów dronów Organizatorzy przygotowali specjalną strefę tematyczną, która będzie miała premierę podczas tegorocznych Targów. Nie zabraknie także teoretycznego omówienia zastosowań dronów – w ramach wykładów prowadzonych podczas wydarzenia przedstawiciele firmy VS Data opowiedzą o możliwościach analityczno-śledczych urządzeń.

Różowe okulary biznesu

Na Targach Mobile-IT zostaną odkryte zostaną tajemnice związane z okularami, które stają się niezastąpionym narzędziem marketingowym. Mowa o goglach VR i możliwościach technologii Virtual Reality. VR pomaga bowiem, między innymi, w promocji osiedli, biurowców oraz przestrzeni wielkopowierzchniowych. Firma Digital Wanderer zaprezentuje nowoczesne narzędzia marketingowe, od animacji po aplikacje na stoły interaktywne. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z możliwościami VR w działaniach wewnątrz firm przy merchandisingu, szkoleniach i komunikacji.

Rozgryź e-commerce i bądź lepszy do najlepszych

Równie szybko jak postępuje handel online zmieniają się wymagania zakupowe klientów. Aby im sprostać konieczne jest śledzenie trendów i uwzględnienie ich w swoich działaniach biznesowych. Podczas pierwszego dnia Targów (22.02)  zorganizowana zostanie konferencja dla branży e-commerce. Mobile-IT Conference to wydarzenie, na którym słuchacze dowiedzą się jak skutecznie działać w obszarze e-commerce i m-commerce. Uczestnicy zapoznają się m.in. z raportami badawczymi Allegro. Nie zabraknie także odpowiedzi na pytanie, jak projektować doświadczenia w m-commerce oraz jak ominąć przeszkody napotkane podczas wzrostu sprzedaży w kanale mobilnym.

Rozwój firmy w 2 dni

Organizatorzy Targów Mobile-IT przygotowali specjalną propozycję dla Start-upów. Na Targach powstanie strefa, gdzie młodzi przedsiębiorcy będą mogli wypromować swoje pomysły prezentując ofertę na równi z dużymi, rozpoznawalnymi brandami. To okazja do spotkań z inwestorami i możliwość dotarcia do wielu potencjalnych klientów, którzy odwiedzą Targi Mobile-IT.

Więcej szczegółów na stronie wydarzenia: www.mobile-it.com.pl, gdzie można skorzystać z bezpłatnej rejestracji on-line na Targi.

Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia. 


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.