Jak wykorzystać możliwości VR w marketingu?
Już 22-23 lutego, podczas Mobile-IT – Targów Rozwiązań IT, Urządzeń Mobilnych i E-commerce w Krakowie, dowiemy się jak wykorzystać nowe technologie i wirtualną rzeczywistość w działaniach promocyjnych.

Już 22-23 lutego, podczas Mobile-IT – Targów Rozwiązań IT, Urządzeń Mobilnych i E-commerce w Krakowie, dowiemy się jak wykorzystać nowe technologie i wirtualną rzeczywistość w działaniach promocyjnych.
Już 22-23 lutego, podczas Mobile-IT – Targów Rozwiązań IT, Urządzeń Mobilnych i E-commerce w Krakowie, dowiemy się jak wykorzystać nowe technologie i wirtualną rzeczywistość w działaniach promocyjnych.
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu? Poodów jest wiele, co najmniej tyle, ile palców u dłoni. Jest to jedyne w Polce wydarzenie, które łączy 3 sektory: IT, E-commerce i Urządzeń Mobilnych. Co więcej, Targi pozwalają zaprezentować swoją ofertę 1500 potencjalnym klientom i jest to także platforma networkingowa do wymiany doświadczeń z ekspertami. Zwiedzający mogą przyjrzeć się firmom oferującym usługi i wybrać najlepszą dla siebie. Dowiemy się jak wykorzystać technologie i wirtualną rzeczywistość w promocji. Zarówno programiści, projektanci aplikacji mobilnych, poszukiwacze nowoczesnych rozwiązań dla rozwoju firmy, jak i zainteresowani dronami i wykorzystaniem VR w marketingu znajdą coś dla siebie.
Wielokrotnie zasłyszane historie na temat namierzania kogoś przez Internet, kradzieży danych i zawirusowaniu komputerów w firmach, czy tych o utracie pieniędzy na produkty, które nigdy nie dotarły do Klienta, skłaniają do zwracania większej uwagi na odpowiednie zachowania w sieci. Na Targach Mobile-IT Mateusz Biliński z Niebezpiecznik.pl opowie jak zahartować się przed niebezpiecznym zachowaniem w mobilnym świecie. Bezpieczeństwo w sieci będzie bowiem jednym z tematów bezpłatnych seminariów workShops. W ramach tych wykładów zwiedzający będą mogli wysłuchać ponad 40 prelekcji prowadzonych przez ekspertów i praktyków z branży.
Drony coraz częściej towarzyszą nam w codziennym życiu pełniąc nie tylko funkcję mobilnych kamer. Roboty ratują życie pełniąc na przykład znaczącą rolę w transporcie medycznym, inne natomiast potrafią rozpędzać smog, który jest kluczowym problemem dużych miast.
Na Targach Mobile-IT zostaną odkryte zostaną tajemnice związane z okularami, które stają się niezastąpionym narzędziem marketingowym. Mowa o goglach VR i możliwościach technologii Virtual Reality. VR pomaga bowiem, między innymi, w promocji osiedli, biurowców oraz przestrzeni wielkopowierzchniowych. Firma Digital Wanderer zaprezentuje nowoczesne narzędzia marketingowe, od animacji po aplikacje na stoły interaktywne. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z możliwościami VR w działaniach wewnątrz firm przy merchandisingu, szkoleniach i komunikacji.
Równie szybko jak postępuje handel online zmieniają się wymagania zakupowe klientów. Aby im sprostać konieczne jest śledzenie trendów i uwzględnienie ich w swoich działaniach biznesowych. Podczas pierwszego dnia Targów (22.02) zorganizowana zostanie konferencja dla branży e-commerce. Mobile-IT Conference to wydarzenie, na którym słuchacze dowiedzą się jak skutecznie działać w obszarze e-commerce i m-commerce. Uczestnicy zapoznają się m.in. z raportami badawczymi Allegro. Nie zabraknie także odpowiedzi na pytanie, jak projektować doświadczenia w m-commerce oraz jak ominąć przeszkody napotkane podczas wzrostu sprzedaży w kanale mobilnym.
Organizatorzy Targów Mobile-IT przygotowali specjalną propozycję dla Start-upów. Na Targach powstanie strefa, gdzie młodzi przedsiębiorcy będą mogli wypromować swoje pomysły prezentując ofertę na równi z dużymi, rozpoznawalnymi brandami. To okazja do spotkań z inwestorami i możliwość dotarcia do wielu potencjalnych klientów, którzy odwiedzą Targi Mobile-IT.
Więcej szczegółów na stronie wydarzenia: www.mobile-it.com.pl, gdzie można skorzystać z bezpłatnej rejestracji on-line na Targi.
Portal MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend