W maju odbędzie się trzecia edycja konferencji marketingowej M@il My Day. Spotkanie, podobnie jak w latach poprzednich, będzie poświęcone email marketingowi, tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.

Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród Prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.

Od zeszłego roku na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy email marketingowej.

Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PR-owe działania w Internecie, branży ecommerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową.

Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne lecz również pozwalające na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu. Konferencja od lat zbiera wiele pochlebnych opinii nie tylko w świecie branżowych ekspertów, ale przede wszystkim samych uczestników.

Konferencja M@il My Day odbędzie się w Warszawie w dniach 19-20 maja 2015.

Szczegóły na stronie www.mailmyday.pl. MarketingLink jest patronem medialnym wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu