Wielkimi krokami zbliża się 7 Forum Marketingu Zintegrowanego, które od 4 do 5 listopada odbędzie się w Warszawie w Adgar Plaza. W tym roku po raz pierwszy w tym roku powołano Radę Programową FMZ , która stworzyła program Forum.

Specjaliści branży, stworzyli program Forum poprzez dobór case’ów z ostatnich miesięcy, a na czele Rady stanęła Magdalena Czaja – współzałożycielka i Przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos.

Przyjęłam przewodnictwo Rady Programowej, ponieważ z całego serca popieram wszelkie inicjatywy, które podnoszą poziom marketingu w Polsce. Zależy mi na tym z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze od 15 lat reprezentuję agencję komunikacji marketingowej San Markos i zdaję sobie sprawę, że poznawanie najlepszych marketingowych wzorców poprawia pracę, zarówno naszą, jak i naszych klientów.  Po drugie efektem tego są lepsze, bardziej uczciwe i chętniej przyjmowane na rynku komunikaty do konsumentów – mówi Magdalena Czaja, Przewodnicząca Rady Programowej FMZ.

Na konferencji zostaną zaprezentowane przykłady kampanii marketingu 360 stopni, a celem całego spotkania są dyskusje i integracje ludzi z branży. Tegoroczną edycję poprowadzi Jacek Kotarbiński, który zaprezentuje również jaki wpływ mają influenserzy na reklamę, a także poprowadzi panel ekspercki Marketing zintegrowany, czyli sieć zależności, trendów i sprzeczności.

Kampanie podzielono na pięć bloków tematycznych, w skład których wchodzą: Target Group, czyli kto?, Interakcja – nowy ekosystem komunikacji, Mądrze planować + Skutecznie mierzyć, Mediamix na wiele sposobów oraz blok Skąd pochodzi i dokoąd zmierzasz marketingu 360?

Patronat medialny nad wydarzeniem objął serwis MarketingLink.

Więcej informacji: www.polskimarketing.pl.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu