Czego może nauczyć nas robot? Wirtualna rzeczywistość w kampanii społecznej? Odpowiedzi na te pytania uzyskać można w trakcie tegorocznej edycji „Sektora 3.0” – wydarzenia poświęconego wykorzystaniu nowych technologii przez organizacje pozarządowe, któremu patronuje MarketingLink. Impreza odbędzie się w dniach 18-19 maja – pierwszego dnia w Centrum Nauki Kopernik, drugiego – w siedzibach instytucji, organizacji i firm w całej Warszawie. Rejestracja rusza 26 kwietnia.

To już szósta edycja konferencji „Sektor 3.0”,  będącej elementem programu „Nowe Technologie Lokalnie” – przedsięwzięcia Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanego przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego – służącego promocji wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych przez organizacje pozarządowe, w szczególności na poziomie lokalnym.

Co roku w spotkaniu biorą udział pracownicy organizacji pozarządowych z całej Polski, przedstawiciele biznesu, administracji publicznej, a także świata nauki. Dotychczasowe edycje wydarzenia zgromadziły już ponad 1500 uczestników.

Hasłem przewodnim imprezy w tym roku jest „HumanTech”. Uczestnicy skupią się na człowieku działającym aktywnie w organizacjach non-profit. Dowiedzą się na ile nowe technologie mogą mu ułatwić codzienne życie, pracę czy pomóc w indywidualnym rozwoju.

Radosław Jasiński, Dyrektor Programowy Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności: Co roku „Sektor 3.0” ma inne hasło. W poprzednich latach były to m.in. innowacyjność mobilność i cyfrowość. W tej edycji zamierzamy podkreślić ludzki wymiar technologii. Osoby pracujące w trzecim sektorze często muszą łączyć wiele ról jednocześnie. Chcemy pokazać, że dzięki nowym technologiom mogą osiągać z pozoru nieosiągalne cele. Także jeśli działają lokalnie lub w pojedynkę.

Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak opowiadać ciekawie swoją historię w Internecie, efektownie się prezentować, radzić sobie z kryzysem, tworzyć transmisję na żywo online a także jak zarabiać na prowadzeniu bloga. Będą mogli się także przekonać  do czego można wykorzystać robota czy technologie wearables.

Wszystkie tematy będą prezentowane przez uznanych ekspertów, w tym gości zagranicznych, w oparciu o najnowsze światowe trendy. Część inauguracyjną rozpocznie m.in. Michał Boni, Poseł do Parlamentu Europejskiego, Minister Cyfryzacji w latach 2011 -2013. Wydarzenie uświetnią także m.in. Karl Schroeder – jeden z najpopularniejszych pisarzy science-fiction w Kanadzie, specjalista w badaniu wpływu nauki i technologii na społeczeństwo oraz George Hedon – twórca największego w Australii festiwalu kreatywności Pause Fest, specjalizujący się  w łączeniu potrzeb, kreatywnych pomysłów oraz technologii.

Nie zabraknie także gwiazd mediów takich jak Jarosław Kuźniar, który opowie uczestnikom jak radzić sobie z „hejtem”, czy Szymon Majewski, który doradzi jak budować swój wizerunek w Internecie.

Łącznie w trakcie wydarzenia wystąpi ponad 60 prelegentów w tym goście z USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, Australii, Rumunii, Holandii. Oferta tegorocznego „Sektora 3.0”, to także 18 seminariów, prezentacje na 25 stoiskach wystawowych oraz specjalne pokazy technologiczne.

Dawid Szarański, Dyrektor Programu, organizator Sektora 3.0 Kolejne edycje imprezy cieszą się coraz większą popularnością. W tym roku odwiedzą nas goście z trzech kontynentów. W strefie targowej swoje rozwiązania i dobre praktyki pokaże ponad 25 firm i instytucji, zaś w całej Warszawie odbędzie się 16 specjalistycznych warsztatów. To tylko pokazuje jak szybko i chętnie profesjonalizuje się polski trzeci sektor.

Konferencja będzie również okazją do wręczenia nagrody Nowe Technologie Lokalnie „Sektor 3.0”, o wartości 40 tysięcy złotych, ufundowanej przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności. Otrzyma ją organizacja pozarządowa, która w sposób innowacyjny wykorzystuje nowe technologie w swojej działalności lub ma szczególne osiągnięcia dotyczące prowadzenia działań promocyjnych, badawczych, czy edukacyjnych związanych z  technologiami w trzecim sektorze.

Drugiego dnia uczestnicy wezmą udział w 16 specjalistycznych warsztatach odbywających się w siedzibach instytucji, organizacji i firm wspierających to wydarzenie Tematy spotkań to m.in. „Siła obrazu”, „Twoje bezpieczeństwo w sieci”, „Crowdfunding – jak to robić?”.

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu