Warsaw Interatonal Media Summit, któremu patronuje MarketingLink jest wydarzeniem, podczas którego przedstawiciele rynku telekomunikacyjnego i medialnego mają okazję spotkać się w jednym miejscu i podjąć dyskusję na istotne dla tych branży tematy.

Rynek mediów i telekomunikacji, pomimo ciągłego zmagania się z nowymi wyzwaniami i wygórowanymi oczekiwaniami konsumentów z dnia na dzień zaskakuje nowymi technologiami i rozwiązaniami. Reprezentanci tego sektora będą rozmawiać na temat fundamentalnych zagadnień podczas Warsaw International Media Summit, który odbędzie się 12-13 października 2016 roku w Hotelu Westin w Warszawie.

Ważne jest, aby rozmawiać o technologiach stanowiących podstawę, na której budowane są usługi. Konferencja ta umożliwia spotkanie kluczowych ekspertów z branży, którzy mogą wymienić poglądy, wiedzę i doświadczenia właśnie na temat nowinek technologicznych. Z drugiej strony ta wymiana opinii może stać się bogatym źródłem nowych rozwiązań skutecznie wspomagających rozwój sektora telekomunikacyjnego i medialnego w najbliższej przyszłości – Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Zarządu, Virgin Mobile Polska.

Wśród kluczowych zagadnień, które zostaną poruszone podczas Konferencji znajdują się m.in.: przyszłość mediów publicznych, monetyzacja mediów i modele biznesowe przyszłości, finansowanie mediów w świetle zmian i tendencji konsumpcji, piractwo i współpraca z instytucjami rządowymi, technologie przyszłości, kanały dystrybucji treści, cyberbezpieczeństwo.

Więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu