W tym roku, konferencji przewodniczy Paweł Patkowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska, wiceprzewodniczącą jest natomiast Anna Sakowicz, Chief Digital, Data&Analytics Officer SMG Polska.

fot. Paweł Patkowski

fot. Paweł Patkowski

W nadchodzącym roku odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Forum IAB. Ambicją organizatorów jest dostarczenie uczestnikom unikalnej wiedzy oraz inspiracji zarówno z rynku krajowego, jak i światowego. Nad merytoryką wydarzenia czuwać będzie Rada Programowa Forum IAB. W tym roku po raz pierwszy wyłoniono przedstawicieli Rady, którzy pokierują jej pracami: stanowisko przewodniczącego objął Paweł Patkowski, odpowiedzialny na co dzień za strategię marki oraz komunikację marketingową w Orange Polska. Funkcję wiceprzewodniczącej sprawować będzie Anna Sakowicz, odpowiedzialna za rozwój kompetencji w zakresie komunikacji w mediach cyfrowych w SMG Polska.

Anna_Sakowicz

fot. Anna Sakowicz

Na przestrzeni ostatnich lat Forum IAB zbudowało markę rozpoznawalną i cenioną zarówno w środowisku branży online, jak i wśród marketerów. Również w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards nagradzamy nie tylko przedstawicieli agencji, ale również firmy szczególnie aktywne w obszarze marketingu internetowego. Wybór przewodniczących Rady Programowej Forum IAB jest odzwierciedleniem tej sytuacji – Paweł Patkowski reprezentuje Orange Polska, zdobywcę nagrody Marketera Roku MIXX Awards 2015, a Anna Sakowicz SMG Polska – laureata w kategorii Dom Mediowy Roku.”, mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Rada Programowa Forum IAB, jak co roku, składa się z ekspertów marketingu internetowego w Polsce. Należą do niej zarówno przedstawiciele branży, jak i biznesu – marketerzy, którzy na co dzień zarządzają budżetami marketingowymi. Zadaniem Rady będzie wybór tematyki tegorocznej konferencji oraz wyłonienie najlepszych prezentacji, które znajdą się w programie Forum IAB 2016.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu