Programmatic Marketing, czyli nowa koncepcja premium w marketingu
Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online.
Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online.
Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online.
Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.
Konferencja, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie, jest dla Was, jeśli:
Wśród prelegentów pojawią się:
Szczegóły:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/924,programmatic-marketing
e-mail: szkolenia@pb.pl
Tel: 22 333 9777
Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!
Send this to a friend