Wczoraj pisaliśmy, że “Beacony sposobem na millenilsów”. Dzisiejszy artykuł zatem powinien zostać zatytułowany “Reklama w mediach społecznościowych absolutnie nie jest sposobem na millenialsów”. Jak pokazał raport opublikowany przez portal Adweek, reklamowanie produktów skierowanych do millenilsów w mediach społecznościowych nie jest wcale dobrym rozwiązaniem.

Stop reklamom w mediach społecznościowych

http://www.adweek.com/
http://www.adweek.com/
http://www.adweek.com/
http://www.adweek.com/

Badanie, które zostało przeprowadzone przez Harrisa Polla pokazuje, ze aż 74% millenialsów czyli, osób w wieku od 20 do 39 lat oraz członków pokolenia Z, czyli osób wieku 16 do 19 lat sprzeciwia się, aby reklamy pojawiały się w ich News Feedzie. Co ciekawe, młodzi użytkownicy mediów społecznościowych z powodu reklam są w stanie zrezygnować z uczestnictwa w życiu social media. I chociaż trudno w to uwierzyć, więcej niż połowa badanych odpowiedziała, że ograniczyła korzystanie z mediów społecznościowych własnie z powodu wyświetlanych w nich reklam.

Portal Adweek przytoczył wypowiedź jednej z uczestniczek badania, która jasno podzieliła się swoimi poglądami. Mallory Benham uważa, że dla młodych ludzi media społecznościowe są miejscem kontaktu ze znajomymi, a nie tablicą ogłoszeń. Mallory podniosła jeszcze jedną ważną kwestię – młodzi ludzie, kiedy są zainteresowani danym produktem wiedzą po prostu gdzie go znaleźć.

Kwestia zaufania

http://www.adweek.com/
http://www.adweek.com/
http://www.adweek.com/
http://www.adweek.com/

Sprawa zaufania do treści, które pojawiają się w mediach społecznościowych, również nie prezentują się kolorowo, bowiem tylko połowa ankietowanych odpowiedziała, że ma zaufanie do treści, które pojawiają się w mediach społecznościowych. Ogólnie młodzi ludzie w zestawieniu z osobami urodzonymi pomiędzy 1946, a 1964 rokiem są bardziej ufni, a szczególnie widać to w pytaniu o celebrytów.


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu