Najlepsze case’y na rynku, czyli jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów. 7. Forum
Marketingu Zintegrowanego jest największą w Polsce i najlepszą pod względem merytorycznym konferencją poświęconą zagadnieniom marketingu zintegrowanego. Organizowana jest 4-5 listopada, przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, a poprowadzi ją Jacek Kotarbiński.

Podczas Forum przedstawione zostaną m.in. case studies kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowane w Polsce w ostatnich miesiącach z perspektywy marketera, a rola i udział prezentowanych agencji ograniczona będzie do minimum. Zaprezentowane zostaną zarówno przykłady dużych i znanych kampanii jak i projektów mniejszych, ale takich, które poradziły sobie na rynku.

Pomiędzy prezentacjami będą odbywać się tzw. roundtables, czyli czyli sesje warsztatowe, podczas których będzie można podjąć interaktywną dyskusję z ekspertami, a także wymienić swoje poglądy i opinie.

Prezentowane kampanie zostaną podzielone według kilku bloków:

  • SKĄD POCHODZISZ I DOKĄD ZMIERZASZ MARKETINGU 360?
  • TARGET GROUP, CZYLI KTO?
  • INTERAKCJA – NOWY EKOSYSTEM KOMUNIKACJI
  • MĄDRZE PLANOWAĆ + SKUTECZNIE MIERZYĆ
  • MEDIAMIX NA WIELE SPOSOBÓW

Na Forum zostanie zaprezentowanych również sporo marek, takich jak Millward Brown, DEMa, Content King, kredki Bambino, Biuro Podróży Reklamy, Marketing w Praktyce, Whirlpool, Albedo Marketing, LOTTE Wedel, Gerber, Unique One, Amrest, Księgarnia Bonito, Grupa Adweb, Insignia, K2, PGE, BSH, P4 Plej, PZU czy VML, a treści podczas spotkania mogą być traktowane jako podsumowanie ostatnich lat istnienia mediów.

Do udziału w wydarzeniu szczególnie zaprasza są:

  • Dyrektorów i inne osoby odpowiedzialne za działania marketingowe, PR i sprzedażowe w firmach
  • Kadrę odpowiedzialną za strategię firmy w obszarze komunikacji marketingowej
  • Project managerów delegowanych do  zarządzania całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami
  • Ekspertów i specjalistów z obszaru marketingu zintegrowanego
  • Twórców start-upów, młodych przedsiębiorców
  • Przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych
  • Osoby chcące wiedzieć więcej na temat narzędzi marketingu zintegrowanego i ich wykorzystania.

 

Więcej szczegółów znajdziecie na stronie: www.polskimarketing.pl

Patronat medialny objął serwis MarketingLink.pl

 

 


Promuj biznes na łamach MARKETINGLINK!

Zobacz możliwości reklamy w portalu