Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
   
 
 
Skuteczna infografika – jak ją stworzyć?
 
 
Infografika to narzędzie marketingowe typu must-have. Dysponujemy coraz większymi ilościami danych, które odbiorcom trudno przyjąć w formie opisowej. Zobacz, jak skutecznie przekazać je obrazem....
 
 
 
fot. MovStat, czyli Google Analytics w wersji offline
 
Sty 10, 2019
 
MovStat, czyli Google Analytics w wersji offline
 
fot. Jak zrobić świąteczną reklamę, która zadziała? Formaty, które nie zawodzą
 
Gru 20, 2018
 
Jak zrobić świąteczną reklamę, która zadziała? Formaty, które nie zawodzą
 
fot. Formularze do zbierania leadów – co zrobić, by były mobile-friendly?
 
Lis 15, 2018
 
Formularze do zbierania leadów – co zrobić, by były mobile-friendly?
 
 
 
 
fot. 4 rzeczy, przez które Twoja strona może być niewidoczna w Google
 
4 rzeczy, przez które Twoja strona może być niewidoczna w Google
Lis 20, 2018
 
Google bardzo dba o użytkowników swojej wyszukiwarki i stara się usuwać wszystko, co mogłoby zepsuć ich doświadczenia podczas surfowania w sieci. Czy powinieneś czuć się zagrożony?...
 
 
 
fot. Formularze do zbierania leadów – co zrobić, by były mobile-friendly?
 
Formularze do zbierania leadów – co zrobić, by były mobile-friendly?
Lis 15, 2018
 
Zbieranie leadów to jeden z najważniejszych celów działań marketingowych w Internecie. Można robić to z wykorzystaniem różnych narzędzi – jednym z nich jest formularz....
 
 
 
fot. Google Medical Update – kto powinien się bać?
 
Google Medical Update – kto powinien się bać?
Lis 5, 2018
 
Dobra widoczność w wynikach wyszukiwania to cel, o który walczą setki tysięcy firm. Gdy w połowie wakacji świat obiegła wieść o kolejnej aktualizacji algorytmu Google, specjaliści SEO wstrzymali oddech....
 
 
 
fot. Google zmienia sposób licencjonowania aplikacji na Androida
 
Google zmienia sposób licencjonowania aplikacji na Androida
Paź 19, 2018
 
Ważne zmiany w polityce licencyjnej Google. Od 29 października producenci urządzeń mobilnych będą musieli uiszczać opłaty za usługi firmy takie jak Sklep Google Play....
 
 
 
fot. 3 powody, dla których warto zdecydować się na Digital OOH
 
3 powody, dla których warto zdecydować się na Digital OOH
Paź 12, 2018
 
Przestrzeń miejska wypełniona jest billboardami, plakatami i innymi materiałami reklamowymi. Nie ma więc niczego zaskakującego w tym, że z czasem tracą uwagę konsumentów. A marketerzy prześcigają się w pomysłach, jak ją odzyskać....
 
 
 
fot. 5 intrygujących kampanii z wykorzystaniem VR
 
5 intrygujących kampanii z wykorzystaniem VR
Wrz 17, 2018
 
Wirtualna rzeczywistość to potężne narzędzie marketingowe, które pozwala użytkownikom zbliżyć się do produktów. Niemal dosłownie....
 
 
 
fot. Narzędzia, które pomogą Ci prowadzić Twój e-commerce
 
Narzędzia, które pomogą Ci prowadzić Twój e-commerce
Sie 2, 2018
 
Przyjmowanie towaru i wysyłanie paczek to tylko dwa z niezliczonych obowiązków, jakimi zajmuje się właściciel e-commerce i jego pracownicy. Między nimi znajduje się mnóstwo działań, które można usprawnić odpowiednimi narzędziami....
 
 
 
   
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj


Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie, NIP 9451970277. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: office@mediaimpression.pl. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawienia przez kontakt mailowy na office@mediaimpression.pl. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu marketinglink.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://marketinglink.pl/polityka-prywatnosci.

 
Mailing obsługuje freshmail