Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
   
 
 
ToFu, MoFu i BoFu, czyli jak dopasować content do etapów lejka sprzedażowego?
 
 
ToFu, MoFu i BoFu - te nieco dziwnie brzmiące nazwy mają ogromne znaczenie dla pozyskiwania leadów i doprowadzania klienta do zakupu. Co kryje się za tymi skrótami?...
 
 
 
fot. Coca-Cola z pierwszą na świecie robotyczną reklamą 3D na Times Square
 
Sie 29, 2017
 
Coca-Cola z pierwszą na świecie robotyczną reklamą 3D na Times Square
 
fot. Jak wykorzystać influencerów na różnych etapach procesu zakupowego?
 
Sie 24, 2017
 
Jak wykorzystać influencerów na różnych etapach procesu zakupowego?
 
fot. Google i Vogue wprowadzają do magazynu dodatkowe treści aktywowane głosowo
 
Sie 21, 2017
 
Google i Vogue wprowadzają do magazynu dodatkowe treści aktywowane głosowo
 
 
 
 
fot. Coca-Cola z pierwszą na świecie robotyczną reklamą 3D na Times Square
 
Coca-Cola z pierwszą na świecie robotyczną reklamą 3D na Times Square
Sie 29, 2017
 
Na początku sierpnia Coca-Cola zadebiutowała na Times Square z pierwszą na świecie trójwymiarową robotyczną reklamą, która zapewnia widzom nowe doświadczenia przez całą dobę. Jak działa rewolucyjny billboard marki?...
 
 
 
fot. Customer experience tematem V edycji Marketing Progress
 
Customer experience tematem V edycji Marketing Progress
Sie 25, 2017
 
Jak dopasować się do potrzeb klienta? W jaki sposób przekuć wiedzę o nim na nowe doświadczenia? Już 12-13 października dowiedzą się tego uczestnicy V edycji Marketing Progress....
 
 
 
fot. Jak wykorzystać influencerów na różnych etapach procesu zakupowego?
 
Jak wykorzystać influencerów na różnych etapach procesu zakupowego?
Sie 24, 2017
 
Influencerzy odgrywają obecnie bardzo ważną rolę dla swoich odbiorców. Są w stanie inspirować, motywować, a ich opinia jest ważniejsza niż zdanie bliskich. Jak więc wykorzystać ich na każdym etapie procesu zakupowego?...
 
 
 
fot. 6 powodów, dla których powinieneś rozszerzyć swoją strategię marketingową o mobile marketing
 
6 powodów, dla których powinieneś rozszerzyć swoją strategię marketingową o mobile marketing
Sie 23, 2017
 
W ciągu ostatnich 15 lat praktycznie każde przedsiębiorstwo przeszło rewolucję cyfrową, która radykalnie zmieniła nasze podejście do życia i pracy. Dziś blisko 80% osób między 18-75. rokiem życia posiada smartfona, którego sprawdza nawet 200 razy dziennie. Czy Twoja strategia marketingowa odpowiada na te zmiany?...
 
 
 
fot. Google i Vogue wprowadzają do magazynu dodatkowe treści aktywowane głosowo
 
Google i Vogue wprowadzają do magazynu dodatkowe treści aktywowane głosowo
Sie 21, 2017
 
Google i Vogue zawarły partnerstwo, w ramach którego wrześniowy numer popularnego na całym świecie magazynu modowego będzie umożliwiał pozyskanie dodatkowych informacji na temat gwiazd za pomocą inteligentnego głośnika....
 
 
 
fot. Nadchodzi czas fake video? Rewolucyjny algorytm naukowców z Waszyngtonu
 
Nadchodzi czas fake video? Rewolucyjny algorytm naukowców z Waszyngtonu
Lip 24, 2017
 
Naukowcy z Uniwersytetu w Waszyngtonie opracowali algorytm synchronizujący pliki audio oraz wideo z ruchem ust mówiącego, który może zrewolucjonizować świat wideo. Czy przy okazji pomoże on w rozwoju fake video?...
 
 
 
fot. Nadszedł czas na nowe 4P w marketingu? Koncepcja S.A.V.E.
 
Nadszedł czas na nowe 4P w marketingu? Koncepcja S.A.V.E.
Lip 18, 2017
 
Znana od lat marketingowa kompozycja 4P była poddawana już wielu przeobrażeniom. Jej ciekawy zamiennik zaproponował Eduardo Conrado z Motorola Solutions. S.A.V.E. to nowe spojrzenie na produkt i konsumenta. Co oznacza akronim?...
 
 
 
   
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj
 
Mailing obsługuje freshmail