Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
   
 
 
5 intrygujących kampanii z wykorzystaniem VR
 
 
Wirtualna rzeczywistość to potężne narzędzie marketingowe, które pozwala użytkownikom zbliżyć się do produktów. Niemal dosłownie....
 
 
 
fot. Narzędzia, które pomogą Ci prowadzić Twój e-commerce
 
Sie 2, 2018
 
Narzędzia, które pomogą Ci prowadzić Twój e-commerce
 
fot. 8 grup na Facebooku, które pomogą Ci prowadzić marketing swojej firmy
 
Lip 24, 2018
 
8 grup na Facebooku, które pomogą Ci prowadzić marketing swojej firmy
 
fot. Jak prezentować dane i nie zanudzić czytelnika? Porady, przykłady i narzędzia
 
Lip 12, 2018
 
Jak prezentować dane i nie zanudzić czytelnika? Porady, przykłady i narzędzia
 
 
 
 
fot. Skuteczny e-mail marketing w branży finansowej i nie tylko
 
Skuteczny e-mail marketing w branży finansowej i nie tylko
Lip 30, 2018
 
E-mail marketing jest bardzo skutecznym kanałem komunikacji z klientem. Czy wiesz, że aż 64 proc. odbiorców otwiera wiadomość z uwagi na jej temat? Przemyślana wysyłka newslettera może przynieść natychmiastowe efekty....
 
 
 
fot. 8 grup na Facebooku, które pomogą Ci prowadzić marketing swojej firmy
 
8 grup na Facebooku, które pomogą Ci prowadzić marketing swojej firmy
Lip 24, 2018
 
Grupy na Facebooku mogą stanowić doskonałe źródło wiedzy na temat różnych aspektów marketingu, jak i mediów społecznościowych. ...
 
 
 
fot. Jak prezentować dane i nie zanudzić czytelnika? Porady, przykłady i narzędzia
 
Jak prezentować dane i nie zanudzić czytelnika? Porady, przykłady i narzędzia
Lip 12, 2018
 
O czym pamiętać podczas wizualizacji danych? Który format wybrać? Jakie narzędzia pomogą nam w zaprezentowaniu informacji w interesujący sposób?...
 
 
 
fot. Trendy w obsłudze klienta, które musisz znać
 
Trendy w obsłudze klienta, które musisz znać
Lip 3, 2018
 
Siedziby firm są areną brutalnych mikropotyczek z czasem. Według badań Convince & Convert, 42% konsumentów kontaktujących się z marką za pomocą social media, oczekuje odpowiedzi na pytanie w przeciągu godziny. Wiele firm nie posiada wystarczająco dużego zespołu, by w tak krótkim czasie obsłużyć klientów. Nowe technologie przychodzą na ratunek....
 
 
 
fot. 10 narzędzi, które musi znać każdy content marketer
 
10 narzędzi, które musi znać każdy content marketer
Cze 28, 2018
 
Jakie narzędzia będą przydatne na różnych etapach przygotowania tekstów? Co pomoże w poszukiwaniu pomysłu na artykuł, grafikę czy kontroli jakości tekstu? Przedstawiamy 10 narzędzi, które pomogą ulepszyć Twój content....
 
 
 
fot. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w event marketingu
 
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w event marketingu
Cze 7, 2018
 
W jaki sposób użyć możliwości nowych technologii podczas eventu? Jakie korzyści z takiego rozwiązania mieli organizatorzy oraz uczestnicy? Przedstawiamy case study Certified Innergo Technology Workshop. ...
 
 
 
fot. Jak stworzyć dobre CTA?
 
Jak stworzyć dobre CTA?
Kwi 6, 2018
 
Najważniejszym celem dobrego CTA jest zachęcenie użytkownika do wykonania określonej akcji, czyli kliknięcia. O czym należy pamiętać wybierając jego formę?...
 
 
 
fot. Czym jest AdWords Express i czy warto z niego korzystać?
 
Czym jest AdWords Express i czy warto z niego korzystać?
Mar 28, 2018
 
AdWords Express to uproszczona wersja AdWords, która z pewnością przypadnie do gustu mniejszym firmom oraz przedsiębiorstwom, stawiającym pierwsze kroki w świecie reklamy internetowej i chcącym promować się w sieci samodzielnie....
 
 
 
fot. Wideo w wizytówce Google Moja Firma
 
Wideo w wizytówce Google Moja Firma
Mar 23, 2018
 
Google Moja Firma po raz kolejny wzbogaciła się o nową funkcję - dodawania wideo do wizytówki firmy. Opcja jest już dostępna dla wszystkich użytkowników i naprawdę warto bliżej się jej przyjrzeć....
 
 
 
   
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj


Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie, NIP 9451970277. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: [email protected]. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawienia przez kontakt mailowy na [email protected]. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu marketinglink.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://marketinglink.pl/polityka-prywatnosci.

 
Mailing obsługuje freshmail