Sprzedaż w okresie świąt wzrośnie dzięki wideo

movie

TrueView już teraz oferuje reklamodawcom nowe narzędzia promocyjne. Dzięki dostępności przez AdWords dla wideo, sprzyjać będą również minimalizowaniu kosztów. W jaki sposób? 

Idą Święta, w związku z czym coraz więcej ludzi myśli nie tylko o tym co kupić, ale także co i w jaki sposób sprzedać. Okazuje się, że dzięki nowym rozwiązaniom, to wideo w tym roku może odnieść spektakularny sukces na arenie świątecznych batalii promujących produkty.

http://adwords-pl.blogspot.com

http://adwords-pl.blogspot.com

Analizy kampanii TrueView z trzeciego kwartału br. ukazują bardzo korzystne wyniki. W 57% przyniosły one wzrost w odniesieniu do „wzięcia zakupu pod rozwagę” a w 24% w związku z „preferowaniem danego produktu”. Ponadto 35% kampanii odnotowało przyrost w związku z intencją zakupu. Dlatego też Google skoncentrowało się na stworzeniu narzędzi na YouTube, które pozwolą na płynne przejście od inspiracji do zakupu.

Jak dodaje Sylwester Wrona, Media Director interaktywnego domu mediowego Traffic More, takie rozwiązanie może być naprawdę pomocne. „Jeszcze do niedawna formy wideo wykorzystywało się tylko do kampanii wizerunkowych i ich łatwość konsumpcji ewidentnie rosła, a wskaźnik CTR obejrzeń na YouTubie wciąż rósł. Zawsze był jednak problem z przełożeniem dobrych konsumpcji tych reklam i wizerunkowego aspektu na dalsze działanie. Teraz Google wyszedł naprzeciwko monetyzacji tych działań i umożliwia przy contencie wideo na tworzenie buttonów do bezpośrednio zachęcające do zakupu lub pobrania aplikacji.”

http://adwords-pl.blogspot.com

http://adwords-pl.blogspot.com

Shopping

Pierwsze narzędzie pozwala na tworzenie interaktywnych kampanii wideo, dzięki którym klienci będą mieli ułatwiony zakup prezentowanych produktów. Dzięki specjalnie zaprojektowanym kartom w wideo TrueView, szybkie dokonanie transakcji jest jedną z najważniejszych i najprzydatniejszych jego cech.

Promocja aplikacji

Drugie proponowane narzędzie, pozwoli na promocję aplikacji przy ustaleniu docelowego CPA. Dzięki temu, każdy reklamodawca będzie miał możliwość ustalenia maksymalnej kwoty, którą będzie w stanie uiścić za konwersję. Zaplanowanie kampanii odbędzie w sposób automatyczny, tak, aby przynieść największą możliwą liczbę konwersji w tej cenie. I właśnie dlatego jest to opcja idealna na wykorzystanie w okresie świątecznym, gdyż wiele osób otrzymuje jako prezent urządzenia mobilne, na których trzeba zainstalować wszystkie aplikacje od nowa.

Poprzednie modele nie dawały takich możliwości jak ten najnowszy proponowany od Google. Jak dodaje Sylwester Wrona, „na ogół wykorzystywano go do troszeczkę innych kampanii, w których liczy się walor edukacyjny, bądź wizerunkowy, a nie było możliwości kupna podczas oglądania wideo, a jednak takie decyzje zakupowe podejmujemy bardzo szybko, szczególnie w przypadku dóbr tańszych. Nawet jeżeli chodzi o dobra wartościowe to i tak ten impuls, który mamy, kiedy jesteśmy zainteresowani konkretnym modelem np. samochodu też się liczy, a nowa forma reklamy daje nam tę możliwość jego urzeczywistnienia.”


Bądź na bieżąco!
Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter.