Efektywna obsługa klientów wielokanałowych – zobacz, co się do niej przydaje
Internet zmieniał nasze życie diametralnie. I nadal będzie to robił. Jak więc efektywnie obsługiwać klientów i dbać o wizerunek marki w cyfrowej rzeczywistości?
Internet zmieniał nasze życie diametralnie. I nadal będzie to robił. Jak więc efektywnie obsługiwać klientów i dbać o wizerunek marki w cyfrowej rzeczywistości?
Jak zapowiada współtwórca Periscope, już wkrótce jego aplikacja połączy siły z Twitterem i wspólnymi siłami zdobędą rynek. Co ciekawe, jest to bardzo dobra wiadomość dla marketerów, którzy już teraz mogą myśleć nad wykorzystaniem tej współpracy. W jaki sposób?
Zmęczeni tradycyjną reklamą widzowie oczekują czegoś innowacyjnego i kreatywnego, co przykuje ich uwagę. Takie są właśnie reklamy, które pozwalają na zsynchronizowanie działań digital marketingu i w Internecie z aktualnymi, a czasem z nadchodzącymi zdarzeniami w otoczeniu odbiorcy przekazu reklamowego. Co jeszcze potrafi reklama synchroniczna?
W dniach 26-27 listopada w Centrum Kongresowym Hotelu Rzeszów odbędzie się V Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Tegoroczna edycja, której patronuje Marketing Link dotyczyć będzie strategii miasta i regionu, skutecznego jej tworzenia, a także wdrażania. Organizatorem Kongresu jest firma Exacto.
12 listopada na całym świecie obchodzony jest Światowy Dzień Użyteczności. Z tej okazji, pod koniec listopada w Krakowie odbędzie się konferencja #WUDKRK poświęcona właśnie User Experience, a całemu wydarzeniu patronuje Marketing Link.
Po niemalże dwóch latach zamknięcia przed reklamami, Instagram niedawno otworzył się na marketerów. Jednocześnie zaczął współpracę z ośmioma niezależnymi producentami materiałów promocyjnych dzięki otwartemu API, przez co biznes przechodzi przez wielki boom, ale i jednocześnie pewien problem. Jaki?
Kto by nie chciał odnieść tak wielkiego sukcesu jak Google, prawda? Teraz to możliwe, bo firma uruchomiła platformę, z której każdy może czerpać (kopiować) inspiracje.
Dane, jakie wynikają z raportu Criteo, mówią same za siebie. Aż połowa transakcji na światowym rynku e-commerce dokonywana jest za pomocą urządzeń mobilnych, podczas gdy aplikacje mobilne mają aż 60% udziału w sprzedaży na rynku m-commerce.
Badania marketingowe, które do tej pory zajmowały co najmniej kilka dni, dzięki pojawieniu się nowej technologii i platformy, zajmą nam teraz... kilka godzin. Jak to możliwe?
To dzięki tej technologii, w 2016 roku ilość osób płacących swoimi smartfonami eksploduje do niewyobrażalnych rozmiarów, a większość z nas zapomni czym są karty płatnicze.