Dell będzie śledził dyskusje internautów na swój temat

Jak czytamy w serwisie Mashable.com, przedstawiciele Della poinformowali, że nowa sekcja będzie śledziła dyskusje odbywające się w Internecie, a następnie – jak stwierdzają – internalizować feedback, zarówno ten dobry, jak i zły. Tzw. Ground Control zajmie się przekazywaniem informacji do odpowiednich osób – niezależnie od ich globalnego czy funkcjonalnego statusu. Jednym z zadań będzie również śledzenie tzw. „długiego ogona”, czyli…

Czytaj więcej...

Polska branża PR działa w social mediach, ale ich nie monitoruje

Zaprezentowane podczas PR Forum 2010 badanie miało na celu określenie trendów oraz nastawienia branży PR do wykorzystania social media jako kanału komunikacji biznesowej. Specjaliści dostrzegają ten potencjał i już starają się go wykorzystywać w marketingu i PR swoich marek. 64 procent z firm, w których pracują posiada profile na portalach społecznościowych. Jeśli firma rozpoczyna działania social media, najczęściej wykorzystuje kilka…

Czytaj więcej...

Facebook zostanie zdominowany przez boty

Obecnie przeciętny użytkowników Facebooka ma około 100 przyjaciół. W niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie nawet do 500. Każde konto na Facebooku będzie więc zawierać w kontaktach średnio 50 botów. Jak wiemy, tworzenie nierzeczywistych kont buduje liczne możliwości dla branży marketingowej, istnieje więc niebezpieczeństwo, że w ciągu kilku lat fikcyjne profile zdominują Facebooka. Czytaj więcej na SocialPress.pl.

Czytaj więcej...

Nowe poradniki e-marketingowe od IAB Polska już do pobrania

W grudniowym wydaniu miesięcznika Media i Marketing Polska można znaleźć dwa nowe poradniki e-marketingowe: „Gry w marketingu” i „Realizacja projektów internetowych”, które opracowali eksperci IAB Polska. Poradniki te przygotowane zostały specjalnie dla marketerów przez członków grup roboczych: Gry w marketingu i Technologie, działających w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. – Nowe poradniki przygotowane przez ekspertów IAB Polska stanowią…

Czytaj więcej...

Google zawalczy o społeczności?

Pomimo, że Google odłożyło start swojego serwisu społecznościowego do wiosny przyszłego roku, projekt o nazwie „Szmaragdowe Miasto” (ang. Emerald City) jest już ponoć używany wewnątrz samego Google’a. Obecnie elementy społecznościowe są już zintegrowane z istniejącymi funkcjonalnościami, takimi jak Google Docs, wyszukiwarka czy Picassa, jednak uruchomienie projektu na dużą skalę, określanego przez osoby niezwiązane z Google jako Google Me, nie zostało…

Czytaj więcej...

Grupy na NK od teraz moderowane

Uprawnienia nadaje administrator grupy dowolnemu użytkownikowi, który od tego momentu odpowiada za utrzymywanie porządku wewnątrz grupy. Celem moderacji jest uniknięcie takich zjawisk, jak trollowanie czy nadużywanie komentowania. Moderator zajmuje się również rozstrzyganiem sporów między użytkownikami.

fot: nk.pl/blog

Po szczegóły odsyłamy na blog NK.pl. Czytaj więcej na SocialPress.pl.

Czytaj więcej...

Facebook udostępnia moduł rejestracji dla właścicieli serwisów www

Właściciele serwisów internetowych będą mogli wybrać, które pola z informacjami na temat użytkownika chcą przechwytywać, ułatwiając i skracając tym samym cały proces rejestracji nowego konta. Warto dodać, że wcześniej Facebook nie pozwalał właścicielom stron na wypełnianie formularzy rejestracyjnych za pomocą danych pobranych z tego serwisu społecznościowego. Teraz, to nowe rozwiązanie, uczyni cały proces możliwym i – co ważne – bardzo…

Czytaj więcej...

SocialmediaStandard 2010

Dzień 1 (13 grudnia 2010 r.) 09:15–09:30 Powitanie. Otwarcie pierwszego dnia konferencji Agnieszka Świtkowska, wydawca, Internet Standard Dariusz Sokołowski, online business development director, Internet Standard Blok: Raport Internet Standard SocialMedia 2010 09:30–09:45 Social Media 2010 – Kto używa serwisów społecznościowych w Polsce? – Wyniki finansowe serwisów i wyceny serwisów – Zestawienie oglądalności najważniejszych witryn – Strategie obecności marek w social…

Czytaj więcej...

Home.pl startuje z promocją mikołajkową

O tym, jak ważny jest wybór dobrej platformy hostingowej, wie chyba każdy, kto planuje rozpocząć biznesową działalność w internecie. Prowadząc e-firmę, nie możemy sobie pozwolić na żadne przestoje, a tym bardziej utratę naszych danych. Hosting na wysokim poziomie oznacza więc inwestycje w wysokiej jakości infrastrukturę sprzętową i kompetentnych pracowników, a to musi kosztować. 6 grudnia Home.pl udostępni promocję, w której…

Czytaj więcej...

Na Facebooku kobiety utrzymują relacje, a mężczyźni lubią newsy

Badacze ustalili, że podczas, gdy mężczyźni komunikują newsy, wydarzenia czy treści kultury masowej, kobiety skupiają się na utrzymywaniu relacji z przyjaciółmi i rodziną. Co ważne, celem badań było opisanie pewnego kluczowego okresu w życiu młodych ludzi, jakim jest faza przejściowa między ostatnim etapem edukacji a wejściem na rynek pracy i związanymi z nim decyzjami odnośnie przyszłości, kariery czy założenia rodziny….

Czytaj więcej...

Facebookowicze ujawniają swoje grzechy

W pierwszej fazie konkursu, która rozpoczęła się po premierze serialu, w poniedziałek 29 listopada, zadaniem uczestników zabawy jest wpisanie grzechu wybranej bohaterki serialu po emisji każdego kolejnego odcinka. Raz w tygodniu, przez miesiąc, autorki najciekawszych opisów grzechów gotowych na wszystko zostaną nagrodzone, m.in. bransoletkami Pandora, voucherami do perfumerii oraz gadżetami FOX Life. W drugim etapie internautki będą musiały udowodnić, że…

Czytaj więcej...

Firmy inwestują w społeczności. Czy efektywnie?

Takie wnioski przynosi badanie Social Media Brand Index, zrealizowane przez agencję Think Kong przy wsparciu IAB Polska. Jego celem było określenie stosunku największych marek – najsilniejszych, najbardziej rozpoznawalnych – do mediów społecznościowych. Badanie objęło 71 marek z branż: odzieżowej, spożywczej, farmaceutycznej, finansowej, motoryzacyjnej, RTV i AGD, medialnej oraz telekomunikacyjnej. Wzięły w nim udział osoby odpowiedzialne za działania marketingowe lub komunikację…

Czytaj więcej...

Pozycjonowanie serwisów www. Poznaj fakty i mity

Magiczny zielony pasek, czyli Page Rank Page Rank powstał w celu określania wartości serwisów internetowych przez Google. Każda podstrona (a nie serwis!) otrzymuje ocenę w skali 0-10, nowe podstrony i podstrony z mała ilością linków mają wskaźnik n/a, czyli brak oceny. Pierwszym błędem w rozumieniu znaczenia tego wskaźnika jest jego wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania. Page Rank nie przekłada…

Czytaj więcej...

Portale społecznościowe coraz bardziej niebezpieczne

W raporcie przygotowanym przez firmę Symantec podkreślone zostało intensywniejsze wykorzystanie narzędzi phishingowych, generujących automatycznie nowe strony internetowe – w październiku takich witryn było aż o 41 proc. więcej niż we wrześniuu br. W Internecie dostępnych jest też coraz więcej niebezpiecznych stron WWW napisanych w języku innym niż angielski (wzrost o 10 proc.). – Wyniki naszego raportu pokazują po raz kolejny,…

Czytaj więcej...